Woman's Gotta Have It
Filmed at The Workplay Theater in Birmingham, AL 9-26-09 with Ona Watson.
Song available on Taylor's new album, The Distance.
On sale now! Pick your copy today!

Wednesday, July 29, 2009

Daughtry's Balloon Head is Back!

It has come to my attention by a frigid anal tiny little gnome that this picture is "sick". WTF? LOL! Kiss my ass, bitch! I actually think it's beautiful and a perfect replica of Daughtry - uhm, maybe a bit too small, actually - the head. I'm going to post it here for now, and then switch it over to the side so we can look at it whenever we want. And little Deb, if you're reading this, go fuck yourself.

10 comments:

Anonymous said...

I love the fact that you are a
obama fan. The Daughtry dissing I don't get. The competition is over. Taylor and Chris are different.

Christa said...

Just enjoy Taylor and don't worry about Idol contestants you don't like. I love Taylor, Daughtry's not my cup of tea but it doesn't mean you gotta diss someone's music you don't like. Plus, American Idol was three years ago and if they were not on the same show then Hicks-Daughtry fans wouldn't even be having this stupid war. JMO

Anonymous said...

I hate the f'n Soul Patrol posting nazi's. From the very beginning there was a group of control freaks who decided what should be posted. If anyone dared stray they would slap your hands, get posts removed and post pm's like there was no tomorrow.

This is your blog and you are free to post whatever the heck you want. I just have never understood the anal retentive, control freaks need to determine what people posted.

You are not alone in how you feel about daughtry. Post your opinions and photoshop pics of him all you want since this is your blog.

Anonymous said...

LMFAO! I love balloon head CD! When he was voted off I jumped up for joy!

What is up with the posters on the BB that ONLY post on the AI threads and NEVER post on any other threads that pertain to TH?? I thought the BB was a Taylor Hicks fan site??? WTF is that??

soulthing said...

Little Deb is just a little snotnose shithead ugly on the inside asshole (and every other nasty name you can think of. She'll now be referred to as the frigid BITCH as far as I'm concerned.

Dayum I have to defend my intense loathing - uh, hate, of various Idol folks and that dayum Idol show on Taylor's website? It's kumbaya for everyone EXCEPT Taylor. Hypocracy at its finest.

Well anyway, on to more pleasant things - my masterpiece hot air balloon is back and includes a dedication in the sidebar! Heh! I really hope she sees that.... WOOO!

I really wish I knew who initially made that balloon, cuz I'd really like to thank them for doing so. If anyone finds out, let me know!

Anonymous said...

How could you ever think that Taylor and Chris should be in competion after AI5? Taylor won because people liked him and voted for him. Chris sold millions because he and his band do pop rock music, he has a good voice and he did write some good songs. Why do you equate sales of Cd's, and money with happiness and success, when no one else can define contentment as such and you do not know Taylor or Chris? I know you as a big Taylor fan, but just do not get your anger towards Daughtry and a few of his fans. I think of DAH as nut case, but you also fall into that category. Time and again some Hicks fans have expressed to you my point of view in more gentle tones.

chris said...

Love that balloon head! I'm just waiting for the day it bursts, and it will. Not soon enough for me.

Anonymous said...

Something to cheer you up, SoulThing. :-)

http://consequenceofsound.net/2009/07/27/album-review-daughtry-leave-this-town/

soulthing said...

^^^^^ OMG! hahahaha! Thank you anon! That must be twittered... beautiful!

Anonymous said...

Thought you might like it. Great review on what's wrong with today's music scene. LOL